Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Miss Immortality checks in

Άλλη μια μέρα με τους μαθητές μου φτάνει στο τέλος της και τι καλύτερο από το να επιστρέψω σπίτι να βάλω άνετα ρούχα κι αφού έχω αφαιρέσει το μακιγιάζ μου με τα μαντηλάκια της Bioten  να ανάψω κλιματιστικό και να ξαπλώσω αγκαλιά με το laptop μου.Ξαπλώνω και μαζί μου στο κρεβάτι δεν ξεχνώ το γαλάκτωμα σώματος biolife με άρωμα τριαντάφυλλο την οποία θα απλώσω σε χέρια και πόδια όχι μόνο για ενυδάτωση αλλά κυρίως γα αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας.Τολμώ να πω ότι το άρωμα τριαντάφυλλου είναι ικανό να με κάνει να ξεχάσω για λίγο τα αδιάβαστα παιδάκια,τον Present Simple και τον Present Continuous και να αφεθώ στη μαγεία του υπολογιστή μου.




Πάει 9 η ώρα το βράδυ και συνειδητοποιώ ότι δεν έχω φάει μεσημεριανό ακόμα οπότε τι κάνω; Πάω και ψάχνω για την αγαπημένη μου λιχουδιά: τα πατατάκια! H αλήθεια είναι ότι τα έχω κόψει τώρα τελευταία γιατί και παχαίνουν και είναι πολύ βλαβερά για την υγεία αλλά έχω παρατηρήσει ότι άμα κόψεις μαχαίρι ένα φαγητό που σου αρέσει τότε θα το αναζητάς περισσότερο ενώ άμα που και που τρώς δεν θα σου λείπει και ναι, μπορεί κιόλας να φτάσεις στο σημείο μέχρι και να το βαρεθείς !!!Απίστευτο κι όμως μου έχει συμβεί ! Όπως και να έχει εγώ θα ενδώσω σε ένα σακουλάκι Lays στο φούρνο με γεύση Barbeque!!!
Θα κλείσω την μέρα μου βάζοντας να δώ Under the dome season 2 που με έχει κάνει να βαριέμαι αλλά όταν ξεκινάω μια σεζόν θέλω να τη τελειώνω.Λέω να βάλω και τη μάσκα της apivita express beauty με πρόπολη γιατί το λιπαρό μου δέρμα δεν είναι στα καλύτερά του!


Σας αποχαιρετώ λοιπόν, απλώνω μασκούλα και πατάω play στη σειρά μου.Μέχρι την επόμενη φορά ...


Να είστε όλοι ήρεμοι και ψυχικά και σωματικά ~

Δική σας



Μiss~Immortality


XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου