Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Necklace haul #1

'Έθνικ κολιέ
 Το αγαπημένο μου ίσως αξεσουάρ, είναι το κολιέ, καθώς μεταμορφώνει ένα απλό t-shirt, δίνοντας του το μοναδικό του στυλ! Καθώς σε αυτές τις εκπτώσεις εμπλούτισα αρκετά την συλλογή μου, αποφάσισα να κάνω ένα haul αποκλειστικά για necklace!

Εδώ παραθέτω τρία ιδιαίτερα ethnic κομμάτια! Το πρώτο έχει αγοραστεί από πάγκο, έρχεται κατευθείαν από Ινδία!Κάτι μου λέει ότι θα το ευχαριστηθώ ιδιαίτερα το καλοκαίρι!Σίγουρα είναι δύσκολο να βρείτε ακριβώς το ίδιο αλλά αυτό είναι που κάνει ιδιαίτερες τις αγορές από πλανόδιους!Έχετε το νου σας λοιπόν!
Το δεύτερο κομμάτι το βρήκα ανέλπιστα στο κατάστημα Sfera. Η τιμή του μετά την έκπτωση είναι μόλις 2,99! Συμπληρώνει υπέροχα τα περισσότερα ρούχα μου!
Το τρίτο κομμάτι προέρχεται από τα Pull&Bear, τα οποία μας έχουν συνηθίσει σε ethnic ρούχα και αξεσουάρ και μας ευχαριστεί πολύ!Και αυτό το κομμάτι το 'πέτυχα' στην τιμή των 2,99!Γενικότερα το Pull&Bear έριξε τις τιμές ΟΛΩΝ των κολιέ στα 2,99.
African style
      Εδώ ένα ακόμη κολιέ από τα Pull&Bear!Οι εικόνες μιλάνε απο μόνες τους!
Flower Lace
Εδώ βλέπετε ίσως το αγαπημένο μου κομμάτι. Πραγματικά ιδιαίτερο κολιέ, πλαισιώνει τον λαιμό σαν δαντέλα. Κατάλληλο για όλες τις ώρες, ακόμα και για βραδινά ντυσίματα!Το είχα παραγγείλει απο το site Aliexpress, η τιμή του είναι γύρω στα 2ευρω! Βέβαια, περίμενα ένα μήνα, αλλά πραγματικά άξιζε η αναμονή!
My Deer
Και για το τέλος.....Ένα ακόμα μοναδικό κομμάτι από τα Aliexpress!Ιδιάιτερο και παραμυθένιο, όποτε το έχω φορέσει, έχει αποσπάσει πολύ καλές κριτικές!Oscar λοιπόν, για το πιο ιδιάiτερο κολιέ- για να είμαστε και επίκαιροι!

Αιώνια δική σας,
Miss Immortality! 


2 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο haul, πολυ ιδιαιτερα ολα τα κομματια!Να μην αργησει το επομενο please!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω παρα πολυ!!!χαιρομαι που σου αρεσε!θα ακολουθησε συντομα και fashion post ;) stay tuned!!!!

      Διαγραφή