Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Έρωτας με την πρώτη....Εφαρμογή!!!



Ελπίζω να είστε όλες καλά και να απολαμβάνετε κάθε σας ημέρα που περνάει!
Κι αυτό γιατί κάθε μέρα είναι ξεχωριστή και μοναδική!

Στο σημερινό ποστ θα σας μιλήσω για 2 προϊόντα που αγάπησα με την πρώτη εφαρμογή,που μου ταίριαξαν και μου άρεσαν τα αρώματα και η σύνθεση τους!






  1. Πρόκειται για το γαλάκτωμα καθαρισμού προσώπου από την Fruturals  με αγγούρι και μάνγκο από την εταιρία Valley την οποία μπορείτε να βρείτε και εδώ στη σελίδα της στο facebook. Είναι ελληνική εταιρία και τα προϊόντα της είναι όλα από φυσικά και αγνά υλικά ενώ είναι και πολύ οικονομικά.Το συγκεκριμένο γαλάκτωμα κοστίζει μόλις 4 ευρώ ενώ το βρίσκετε σε σουπερμάρκετ και σε προσφορά.

    Γιατί μου άρεσε :

    • Πολύ φρέσκια και φυσική μυρωδια
    • Λεπτόρρευστη υφή ειδικά για γαλάκτωμα
    • Αποδοτικό στη αφαίρεση του μακιγιάζ ακόμα και των ματιών
    • Ανάλαφρη αίσθηση μετά την εφαρμογή
    • Απορροφάται αμέσως 
    • Δεν αφήνει λιπαρότητα

  2. Πρόκειται για το γαλάκτωμα σώματος αυτήν τη φορά από την Nivea της σειράς pure and natural.

       Γιατί μου άρεσε :

  • Περιέχει argan oil για βαθιά ενυδάτωση και jojoba oil 
  • Δεν έχει parabens
  • Δεν έχει χρωστικές
  • Δεν έχει σιλικόνες
  • Η αισθηση ενυδατωσης διαρκει πολλες ωρες
  • Είναι ανάλαφρο
  • Απλώνεται εύκολα
  • Απορροφάται γρήγορα
  • Άρωμα φρεσκάδας και καθαριότητας που αναζωογονεί
  • Προσιτή τιμή



Αυτά ήταν τα προϊόντα Έρωτας για εμένα αυτό το Καλοκαίρι!!!

Εσείς τι λατρέψετε ;;;

Περιμένω να μου πείτε στα σχόλια

Μέχρι το επόμενο ποστ...




Να είστε όλες ήρεμες ψυχικά και σωματικά


Αιώνια Δική σας

Miss~Immortality
XXX





  

5 σχόλια:

  1. ενδιαφερον το γαλακτωμα ειδικα αν ειναι οντως ελληνικο προιον!περιμενω γρηγορα το επομενο ποστ ;)
    θα μου αρεσε να κανεις παλι δημοσιευση για αυτα που σου αρεσουν, οπως εχεις κανει και παλαιοτερα εκτος απο προιοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ!!!!Θα το προσπαθησω σιγουρα αυτο που λες !!!
      Φιλακια Πολλα Πιπι!!!

      Διαγραφή
  2. ωραιο post! αφήνουν λιπαροτητα τα γαλακτωματα αυτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ!!!Το γαλακτωμα ντεμακιγιαζ δεν αφηνει καμμια λιπαροτητα γι αυτο μου αρεσε επειδη εχω λιπαρο δερμα και επιπλεον δροσιζει και πολυ λογω του αγγουριου που λεει οτι περιεχει!Το γαλακτωμα για το σωμα ειναι εξισου μη λιπαρο και αναλαφρο!
      Τα προτεινω και τα δυο αν θες κατι αναλαφρο !!!
      Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή