Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

                        Food haul! (Για τις δύσκολες μέρες...)

ION, Kinder, 7days, Fitness, Tsakiris
Όταν πλησιάζουν οι "δύσκολες" μέρες του μήνα, όλες μου οι σκέψεις γυρίζουνε γύρω από δυο πράγματα: τη σοκολάτα και τα πατατάκια. 'Ετσι λοιπόν αποφάσισα μετά από μια "καταδρομή" μου στο super market να μοιραστω μαζί σας κάποιες από τις αδυναμίες μου.
ΠΡΟΣΟΧΗ!Το haul απευθύνεται αποκλειστικά σε λάτρεις των snack ( ή αλλιώς μπινελίκια, ψιψιψόνια, τζιβιτζιλίκια ή τέλος πάντων όλων αυτών που αγαπάμε να τρώμε εμείς οι κοινοί θνητοί)


Ωδή στην ΙΟΝ
Πιο σοκολάτα γάλακτος δεν γίνεται...!Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο, και εγώ δεν ξεχνώ τις κλασσικές αξίες όπως την σοκολάτα γάλακτος ΙΟΝ. Κυβερνήσεις αλλάζουν, οι άνθρωποι μεγαλώνουν, άλλα η γεύση της παραμένει ίδια και  μας γυρνάει στην παιδική μας ηλικία...Δεν υπάρχουν λόγια!Σε αγαπάμε σοκολάτα γάλακτος ΙΟΝ!
Από την σειρά της Break προτίμησα την σοκολάτα γάλακτος με ολόκληρα φουντούκια!Εκτός από την υπέροχη γεύση, τα φουντούκια δίνουν extra ενέργεια! Ένα κομματάκι σου δίνει ενέργεια για όλη μέρα (αν τα καταφέρεις βέβαια να μείνεις στο ένα)
Από την πιο πρόσφατη σειρά της JOIN υποστηρίζω ανεπιφύλακτα την σοκολάτα γάλακτος με γέμιση καραμέλα γάλακτος...ειδικά εγώ που είμαι μεγάλη λάτρης της καραμέλας δεν μπορώ να αντισταθώ στο άρωμα και στην πλούσια γεύση της!

Kinder Bueno
Τα λόγια είναι περιττά και η εικόνα μιλάει από μόνη της, όπως και το ήδη παραβιασμένο περιτύλιγμα!Από τις σοκολάτες kinder πρώτη θέση στην καρδιά μας κατέχει το αγαπημένο kinder bueno!Το αγαπώ τόσο πολύ που δεν μπορώ να το μοιράζομαι, ακόμα και με το αγόρι μου!Γι αυτό προς αποφυγή τσακωμών φροντίστε πάντα να υπάρχουν αρκετά στο σπίτι. Ευτυχώς υπάρχει πάντα η τριπλή συσκευασία!
Μπάρες δημητριακών με σοκολάτα, swiss roll 7days

Πολλές φορές μου αρέσει να ξεκινάω την μέρα μου με κάτι ελαφρύ και γευστικό!Για αυτήν την περίπτωση έχω καταλήξει στις μπάρες δημητριακών Fitness με σοκολάτα φυσικά!Ως συνδυασμός, μας δίνει πολλή ενέργεια, καλύπτοντας παράλληλα την ανάγκη μας για σοκολάτα!
Άλλη αγαπημένη μου επιλογή είναι τα swiss roll της 7days. Πρόκειται για κέικ σε ρολό με κρέμα σοκολάτας και είναι πραγματικά πεντανόστιμο και ελαφρύ.
Tsakiris chips
Και φυσικά μετά από τόσα γλυκά χρειάζεσαι οπωσδήποτε κάτι αλμυρό! Αυτή τη φορά προτίμησα τα Tsakiris chips με αλάτι. Τα πατατάκια αυτά μου θυμίζουν πιο πολύ από όλα τις σπιτικές τηγανιτές πατάτες. Εκτός αυτού, για μια ακόμη φορά μπράβο στα Tsakiris γιατί σε σχέση με άλλα πατατάκια η στάθμη είναι πολύ πιο ψηλά!

Άντε και μετά από όλα αυτά καλό τρέξιμο !!!!χαχαχα!!!!

Δική σας
η λιχούδα
Miss Immortality
XXX



4 σχόλια: