Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Glowbox Μαρτίου 2015



Στο σημερινό post θα μιλήσουμε για το Glowbox : Το αγαπημένο πολλών γυναικών ελληνικό συνδρομητικό κουτί ομορφιάς που επιτέλους έφτασε και σε εμένα για τον μήνα Μάρτιο!!! 

Πάμε να σας δείξω τι περιείχε!!!



  Όπως βλέπετε στις εικόνες όλα τα προϊόντα έρχονται κάθε μήνα σε αυτό το μικρό χαριτωμένο κουτάκι το οποίο μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όπως εσείς θέλετε.

Εμένα μου αρέσει να φυλάω μέσα τα πινέλα μακιγιάζ μου για να τα έχω τακτοποιημένα αλλά και να τα προστατεύω και από τη σκόνη.

Το πρώτο προϊόν που βγάζω από το κουτί είναι η Φυσική Λούφα Απολέπισης από την εταιρίαMoroccan Natural .

Τι είναι : Πρόκειται για ένα φυσικό σφουγγάρι απολέπισης δημιουργημένο από τις ρίζες του φυτού vetiver το οποίο προσφέρει βαθιά και ευεργετική απολέπιση καθώς παράλληλα απομακρύνει τις τοξίνες από το δέρμα ενώ εξισορροπεί την επιδερμίδα αφήνοντας την πολύ απαλή!

Πώς το χρησιμοποιείς : Βρέχεις τη λούφα με νερό και χρησιμοποιόντας το αφρόλουτρο ή σαπούνι της επιλογής σου κάνεις απαλό μασάζ σε όλο το σώμα.Προσοχή:Δεν πρέπει να αφαιρέσεις το προστατευτικό δίκτυ γιατί αλλιώς θα Επίσης θα ήταν καλό να μην χρησιμοποιηθεί για απολέπιση σε πρόσωπο.

Τιμή: Η τιμή στην οποία μπορείτε να το βρείτε στο e-shop του glowbox είναι στα 4,50 ευρώ


Το επόμενο που βγάζω από το κουτάκι μου είναι ένα αφρόλουτρο από την αγαπημένη εταιρία Anatomicals.

Τι είναι : Πρόκειται για το αφρόλουτρο You need a Blooming Shower με άρωμα τριαντάφυλλο και γιασεμί που υπόσχεται βαθύ καθαρισμό,ενυδάτωση και αίσθηση μοναδικής ευεξίας!


Πώς το χρησιμοποιείς : Όπως το κανονικό αφρόλουτρο σου !

Τιμή: Η τιμή στην οποία μπορείτε να το βρείτε στο e-shop του glowbox είναι στα 6 ευρώ τα 250 ml


Στη συνέχεια πιάνω την πολυσυζητημένη οικολογική οδοντόβουρτσα HUMBLE BRUSH !!!

Τι είναι : Πρόκειται για μια 100% ανακυκλώσιμη οδοντόβουρτσα από βιοδιασπώμενο μπαμπού και ίνες χωρίς ΒPA.Επίσης διαθέτει πρωτότυπο design και δική της συνείδηση καθώς για κάθε οδοντόβουρτσα humble brush που αγοράζουμε χαρίζεται άλλη μια σε κάποιον που έχει ανάγκη!

Πώς το χρησιμοποιείς : Όπως χρησιμοποιείς μια οποιαδήποτε άλλη οδοντόβουρτσα αλλά να θυμηθείς να την αλλάζεις κάθε τρεις μήνες!

Τιμή: Η τιμή στην οποία μπορείτε να το βρείτε στο e-shop του glowbox είναι στα 4,90 ευρώ



 Όπως φαίνεται στη φώτο η συσκευασία έχει ένα γνωμικό από την Μητέρα Τερέζα!!!
''WE SHALL NEVER KNOW ALL THE GOOD THAT A SIMPLE SMILE CAN DO''
MOTHER TERESA
 Tο προτελευταίο  προϊόν που πιάνω είναι μια μάσκα για peeling από την εταιρία MADARA ORGANIC SKINCARE.

Τι είναι : Πρόκειται για την Brightening AHA Peel Mask.Η συγκεκριμένη μάσκα προσώπου περιέχει ενεργά οξέα και βιταμίνη C καθώς και καταπραυντικά συστατικά για την επαναφορά της λάμψης στην θαμπή επιδερμίδα.

Πώς το χρησιμοποιείς : Μετά το καθαρισμό του προσώπου την απλώνεις και την αφήνεις για 3 με 10 λεπτά.Στη συνέχεια την αφαιρείς με χλιαρό νερό και προχωράς στην ενυδάτωση .Προσωπικά προτείνω να τη δοκιμάσεις πρώτα στο χέρι σου γιατί καθώς έχει έντονη μυρωδιά  πιπεριού ίσως σε κάψει. Επίσης, αν έρθει σε επαφή με το μάτι έστω και λίγο τσούζει πάρα πολύ.Προσοχή: άμα το δέρμα σας είναι πολύ ευαίσθητο η μάσκα αυτή δεν είναι για εσάς!Θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες στα Αγγλικά όμως μέσα στην συσκευασία όπου εξηγεί τη χρήση και τη συχνότητα της που προτείνεται με βάση τον τύπο της κάθε επιδερμίδας.

Τιμή: Η τιμή στην οποία μπορείτε να το βρείτε στο e-shop του glowbox είναι στα 6,20 ευρώ τα 12,5 ml.



Το τελευταίο αλλά όχι καταϊδρωμένο προϊόν που έχει μέσα το κουτάκι μου είναι ένας ορός από την εταιρία Nuxe.

Τι είναι : Πρόκειται για τον ορό/κρέμα προσώπου Nuxellence Jeunesse που υπόσχεται νεότητακαιλάμψηκαθώςεπαναφορτίζειτακύτταρα.Είναιέναάκρως καινοτόμο προϊόν ομορφιάς για το οποίο έχουν κατατεθεί 10 πατέντες ευρεσιτεχνίας.

Πώς το χρησιμοποιείς : Σε καθαρή φυσικά επιδερμίδα απλώνεις την επιθυμητή ποσότητα σε πρόσωπο και λαιμό ενώ μπορείς να την συνδυάσεις με την αγαπημένη σου ενυδατική.Επίσης,διαπίστωσα ότι έχει πολύ ωραία μυρωδιά!

Τιμή: Η τιμή στην οποία μπορείτε να το βρείτε στα φαρμακεία είναι στα 52,50 ευρώ τα 50 ml.



Η βαθμολογία μου

  1. Φυσική Λούφα Απολέπισης από την εταιρία Moroccan Natural : 5/10
  2. Αφρόλουτρο You need a Bllomming Shower : 8/10
  3. Οδοντόβουρτσα HUMBLE BRUSH : 5/10
  4. Brightening AHA Peel Mask : 7/10
  5. Ορός/κρέμα προσώπου Nuxellence Jeunesse: 8/10
  6. Glowbox Μαρτίου: 6/10

Εσείς πήρατε το Glowbox Μαρτίου;Αν ναι σας άρεσε;Τι βαθμό θα του βάζατε;

Μέχρι το επόμενο post σας φιλώ

Αιώνια Δική σας
Miss~Immortality
XXX

9 σχόλια:

  1. μ αρέσει που βάζεις και βαθμολογίεεεες :) εμένα η οδοντόβουρτσα μου αρέσει πολύ σαν ιδεα :) :) δεν έχω πάρει ποτέ το συγκεκριμένο κουτάκι και δεν είμαι και πολύ υπέρ των κουτιών με κάποιες εξαιρέσεις κατά καιρούς :) Δεν μπορώ να γραφτώ στο blog σου γιατί δεν μου εμφανίζει το κουτάκι των φίλων σου. Για δες μήπως μπορείς να κάνεις κάτι γι αυτό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια;Ευχαριστώ που μου το ειπες για να το κοιτάξω!!!Σχετικά με το κουτακι είναι μια συνήθεια και είναι ωραίο κάθε μήνα να βλέπεις τι σου έτυχε!!!Εγώ σκέφτομαι να το κάνω κάθε μήνα αυτό δηλαδή να βαθμολογώ κάθε κουτακι!!!Χαίρομαι που σου αρέσει σαν ιδέα!!!Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. Εφη ειναι κατω απο το facebook badge εκει που λεει google followers για δες παλι σε παρακαλω !!!

      Διαγραφή
  2. Γεια κι από 'μένα!
    Μόλις έκανα εγγραφή στο blog σου!
    Μου άρεσε ιδιαίτερα ο τρόπος που παρουσίασες τα προϊόντα.Κυρίως,το ότι τα αξιολόγησες με βαθμολογία :)
    Δεν έχω αγοράσει κάποιο συνδρομητικό κουτί ακόμα,γιατί τους προηγούμενους μήνες δεν βρισκόμουν Ελλάδα.Τώρα που είμαι εδώ,σκέφτομαι να κάνω την αρχή!

    Να τα χαρείς όλα!
    Φιλιά,
    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Εύα!!!Καλωσόρισες στην παρέα μας!!!Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!Σχετικά με το κουτάκι πιστεύω όντως αξίζει να το αγοράσεις γιατί είναι μια πολύ γλυκιά συνήθεια και σχετικά οικονομική!Σκέψου το σαν ένα δώρο ,μια μικρή πολυτέλεια που θα κάνεις στον εαυτό σου!Επίσης, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να διαβάσω για το δικό σου κουτάκι αν τελικά το πάρεις γιατί σε κάθε μια τυχαίνουν διαφορετικά προϊόντα με εξαίρεση 2-3 που είναι σταθερά για όλες!!
      Έγινα κι εγώ μέλος στο blog σου τρέχω να το τσεκάρω εις βάθος χε χε φαίνεται πολύ ενδιαφέρον !!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο post! Δεν έχω πάρει ποτέ κανένα συνδρομητικό κουτί γιατί μια μου αρέσουν αυτά που έχουν μια όχι και ακόμα το σκέφτομαι...Κάποια στιγμή θα το πάρω απόφαση!
    Φιλιά πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!Εγώ θα στο πρότεινα πάντως είναι πολύ ωραία να περίμενες να ανοίξεις το κουτάκι κάθε μήνα και να ανακαλύψεις τι κρύβεται μέσα!!!Και επιπλέον,τυχαίνουν προϊόντα που αλλιώς δεν θα τα ήξερες καν και που είναι πολύ ιδιαίτερα!!Και εγώ στην αρχή ήμουν διστακτική γιατί δεν ήμουν σίγουρη αν άξιζε λόγω των δειγμάτων που περιλαμβάνει πολλές φορές και έλεγα αξίζει να πληρώνεις για δείγματα; αλλά τώρα σκέφτομαι να το παίρνω για να σας γράφω κάθε μήνα για το τι είχε και να το βαθμολογώ γιατί είδα ότι σας άρεσε!!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραιο το κουτακι αυτο ^^ η οδοντοβουρτσα φαινεται τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη ειναι ναι αν και θυμιζει το ξυλακι του γιατρου οταν βουρτσιζεις τα δοντια σου!!!χεχεχε!!!!!Φιλακια γλυκουλι μου!!!!Εισαι πολυ γλυκο με το κοντο μαλλακι!!!

      Διαγραφή