Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Zara Wishlist Autumn 2016




Το Καλοκαίρι μας αποχαιρετά και όπως φεύγει με βρίσκει να χαζεύω τα site των αγαπημένων μου καταστημάτων για ιδέες για τις Φθινοπωρινές αγορές μου.
Τα αγαπημένα μου καταστήματα ρούχων είναι το H&M,μετά το Stradivarius και τέλος το Zara,ειδικά η σειρά TRF.
Στη σημερινή ανάρτηση θα σας δείξω ποια κομμάτια ξεχώρισα από την νέα συλλογή Zara για το Φθινόπωρο 2016.







1) Sweater with side slits, 12.95 euro

Aυτo το φουτεράκι το επέλεξα γιατί μου κίνησε το ενδιαφέρον το ζωηρό του χρώμα και σκέφτηκα ότι θα αναδεικνύει τα μονόχρωμα σύνολα του φθινόπωρου προσθέτοντας μια πινελιά χρώματος.





2) Ribbed mini dress, 19.95 euro

Το συγκεκριμένο μαύρο φορεματάκι τα έχει όλα και συμφέρει: Πάει με όλα τα πανωφόρια ,τσάντες και παπούτσια καθώς είναι απλό και μαύρο,είναι οικονομικό,άνετο και φοριέται από το πρωί μέχρι το βράδυ με τα κατάλληλα αξεσουάρ




3) Leather Crossbody Bag, 25.95 euro

Aφησα λοιπόν το καλύτερο και πιο πολυπόθητο για το τέλος. Ω ναι,οι φωτογραφίες μιλάνε νομίζω από μόνες τους για αυτό το γλυκό και κομψό τσαντάκι. Είναι το κατάλληλο μέγεθος για να το κουβαλάς παντού και πάντα μαζί σου,έχει ξεχωριστό design,ενώ φαίνεται πιο ακριβό από ότι κοστίζει.







Αυτά λοιπόν ξεχώρισα,είναι λίγα και καλά που λένε και ανυπομονώ να τα αποκτήσω.

Επίσης,στις άμεσες αγορές μου συγκαταλέγονται και τα περιβόητα  Adidas Stan Smith,όχι τα κλασσικά με τη πράσινη λεπτομέρεια αλλά αυτά με τη κόκκινη.

Συμβουλή: άμα ενδιαφέρεστε για τα stan smith και φοράτε νούμερο μέχρι 38 να ζητήσετε τα παιδικά γιατί έχουν γύρω στα 30 ευρώ διαφορά.


Αυτά από εμένα προς το παρόν





Να είστε ήρεμες ψυχικά και σωματικά

Aιώνια Δική σας 

Miss~Immortality
XXX















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου