Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Λίστα Μαρτίου


Καλό μήνα φίλοι μου! Ο Μάρτης μας φέρνει την Άνοιξη και αυτό είναι μάλλον καλό γιατί πλησιάζει το Πάσχα και το Καλοκαιράκι δεν ακούγεται πια και τόσο μακρινό!
Για τον μήνα αυτόν λοιπόν να τα πράγματα που θα ήθελα να καταφέρω:

  • Να φροντίσω πιο πολύ το σπίτι μου.
  • Να πάω στο γνωστό παιχνιδάδικο και να αγοράσω υλικά για να φτιάξω τις δικές μου λαμπάδες για να τις χαρίσω στα αγαπημένα μου πρόσωπα.
  • Να γράφω από προσωπική ανάγκη για αυτοπραγμάτωση κι όχι από υποχρέωση στο blog μου.
  • Να προσέξω τη διατροφή μου.
  • Να τρώω πιο ελαφριά το βράδυ.
  • Να διαβάζω περισσότερο και να βλέπω λιγότερο youtube.
  • Nα αλλάζω κάθε μέρα το νερό και στα 3 βάζα με λουλούδια μου.
  • Να καθαρίσω παντζούρια και παράθυρα.
  • Να πάω μια φορά μόνη μου για σινεμά.
  • Να αγοράσω γλάστρες για το μπαλκόνι μου, Άνοιξη είναι άλλωστε!
  • Να κάνω σχέδια για Καλοκαιρινούς προορισμούς.
  • Να αποταμιεύσω επιτέλους για το ταξίδι μου στην Αγγλία.
  • Να βρω μια καινούρια δουλειά, που να με γεμίζει.
  • Να μπαίνω στο instagram μου για να τσεκάρω μια φορά την ημέρα.
  • Να αφιερώνω περισσότερο χρόνο στο να ετοιμάζομαι για τη δουλειά κάθε μέρα.
  • Να κάνω απολέπιση στο μπάνιο.
Σας φιλώ

Βρείτε με στο instagram 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου