Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Η πρώτη συνέντευξη της Miss Immortality!

Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα με μεγάλη μου χαρά συνεντευξιάζω ένα πολύ αγαπητό μου πρόσωπο και συνάδελφο blogger, τη Χαρά! Η Χαρά είναι η δημιουργός των κοσμημάτων Jiubilo Jewelleries με την οποία είχαμε κιόλας κάνει έναν πολύ γλυκό διαγωνισμό με ξεχωριστά μαρτάκια βραχιολάκια στο προφίλ μου στο instagram .



Με αφορμή αυτή τη συνεργασία μας θέλω να πιστεύω ότι έχει ξεκινήσει μια πολύ καλή φιλία καθώς είναι πολύ ταλαντούχο και αξιόλογο άτομο με ιδιαίτερη προσωπικότητα και ποιότητα σε ότι κάνει.
Πάμε να δούμε την συνέντευξη λοιπόν, ελπίζω να την απολαύσετε κι εσείς όπως την απόλαυσα κι εγώ!




1)Πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι με την κατασκευή κοσμημάτων;

 Ανέκαθεν μου άρεσε η δημιουργία και η μόδα οπότε ήταν απλά αναπόφευκτο!

2)Περιέγραψε μια τυπική σου μέρα από το πρωί που θα ξυπνήσεις μέχρι το βράδυ που θα κοιμηθείς.

Γενικά είμαι ένας πολυάσχολος άνθρωπος και ποτέ η μια μέρα δεν είναι ίδια με την άλλη!
Μου αρέσει να πηγαίνω στην δουλειά  μέσα από τα στενά της Πλάκας και να παίρνω τον καφέ μου με διάφορες λιχουδιές που θα μου δώσουν ενέργεια για την υπόλοιπη μέρα! Άλλες φορές ψάχνω διάφορα υλικά για τις δημιουργίες μου. Αφού σχολάσω, κάποιες μέρες παρακολουθώ μαθήματα κοσμήματος πάνω σε διάφορες καινούργιες τεχνικές κι άλλες μέρες διαβάζω βιβλία-κυρίως αστυνομικά- που αποτελούν και το κύριο θέμα του blog μου. Σίγουρα πριν κοιμηθώ θα γράψω κάτι, ίσως ένα άρθρο, στίχους ή απλά ένα κείμενο. Επίσης, έχω σαν ιεροτελεστία να  πίνω μια κούπα ντεκαφεινέ τσάι.

3)Από πού αντλείς έμπνευση για τις δημιουργίες σου;

Εμπνέομαι από ιδιαίτερους πολιτισμούς όπως τη Κίνα, την Ιαπωνία, την Αφρική και το Μεξικό. Επίσης, έμπνευση για μένα αποτελεί πολλές φορές κάτι απλό, καθημερινό που θα δω στο δρόμο.

4)Αγαπημένοι σου καλλιτέχνες -δημιουργοί κοσμημάτων;

Η Μύριαμ Χάσκελ η οποία ήταν αμερικανή σχεδιάστρια κοσμημάτων με art deco στυλ το όποιο λατρεύω. Επίσης, αγαπώ πολύ την Φρίντα Κάλο και την Ίρις Απφελ της οποίας θαυμάζω όχι μόνο το εκκεντρικό στυλ αλλά και την φιλοσοφία ζωής της.



5)Ασχολείσαι με κάτι άλλο εκτός από τα κοσμήματα;

Με τη συγγραφή και τη ζωγραφική , το διάβασμα και φυσικά λατρεύω τα ταξίδια.

6)Πως περνάς τον ελεύθερο σου χρόνο;

Μου αρέσει πολύ το θέατρο! Μια παράσταση που είδα πρόσφατα και μου άρεσε είναι ''Οι Ηρωες'' του Gerald Sibleyras στο Νέο Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου στο Μεταξουργείο. Επίσης, παρακολουθώ μετά μανίας σειρές και περιμένω πώς και πώς να βγει καινούριο επεισόδιο Game of Thrones! Φυσικά, μου αρέσουν ο κινηματόγραφος και οι συναυλίες.

7)Αγαπημένα μαγαζιά στην Αθήνα για καφέ,ποτό,φαγητό;

Για καφέ: 
  • Noel
  • Πορτατίφ
  • Σοκολάτα
  • Petite Fleur
Για φαγητό:
  • Falafellas 
  • Καυτή Πατάτα
  • Etnico
  • Cookieland
Για ποτό:
  • Αρμπαρόριζα
  • Baba Au Rum
  • Clumcies
  • Βρεττός για κρασί στη Πλάκα και wine testing κάθε απόγευμα.
8)Αγαπημένα καταστήματα για shopping;
  • Zara
  • Asos
  • Mango
  • facebook σελίδες με χειροποίητα vintage & second hand κομμάτια.
9)Μια ευχή για το Miss Immortality και τους αναγνώστες της!

Εύχομαι πάρα πολλούς αναγνώστες, όμορφα άρθρα και καλές συνεργασίες. Και φυσικά να συνεχίσεις να κάνεις αυτό που αγαπάς για πάντα!

Τη Χαρά μπορείτε να τη βρείτε στο facebook και στο instagram και να την διαβάσετε στο blog της Jiubilo το οποίο αγαπώ πολύ!

Σας φιλώ

Βρείτε με και στο instagram.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου