Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Η δημιουργός με τα γελαστά μάτια που έχω λατρέψει!


Γεια σας φίλοι μου τι μου κάνετε; Καιρό έχουμε να τα πούμε! 

Σήμερα θα σας συστήσω ένα πλάσμα με χαμογελαστά μάτια, την Λίνα, την πασχαλιτσοδημιουργό ή αλλιώς Linabug! Ράψιμο, βελονάκι, γκλίτερ, υφάσματα και κορδέλες είναι μονο λιγα απο τα υλικα που χρησιμοποιεί μαζί με μεράκι κι αγάπη για να φτιάχνει τις πολύχρωμες δημιουργίες της! Δημιουργίες και δωράκια για μικρά και μεγάλα παιδιά αλλά και για το σπίτι μας! Ιδιαίτερα δώρα για παιδικά δωμάτια, καδράκια, καρφίτσες, στέκες, διακοσμητικά, σουβέρ, παιχνίδια και άλλα πολλά. Αφορμή για τις δημιουργίες της είναι τα υπέροχα ανίψια της που εδώ και τόσα χρόνια είναι η "έμπνευση" της. 



Τώρα για το Πάσχα στο προφίλ της στο Jamjar θα βρείτε τις πιο ξεχωριστές χειροποιητές λαμπάδες με κουκλάκια και ζωάκια φτιαγμένα στο χέρι που μετά την Ανάσταση τα διακοσμείς στο σπίτι σου και μένουν για πάντα! Εγώ λάτρεψα την αρωματική λαμπάδα μονόκερο που μου έστειλε και είναι χάρμα οφθαλμών!




Τις υπέροχες , χρωματιστές πασχαλιτσοδημιουργίες της Λίνας θα της βρείτε στο instagram και στο προφίλ της στο jamjar.


Σας φιλώ
Βρείτε με και στο instagram

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου