Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Λίστα Φεβρουαρίου


Γεια σας φίλοι μου και καλό μήνα! Ήρθε κι ο Φλεβάρης που τον αγαπώ γιατί είναι κουτσός και μας φέρνει την άνοιξη!

Μέσα στον Φλεβάρη λοιπόν θέλω να:

  • Προσέξω ακόμα πιο πολύ την διατροφή μου και την υγεία μου.
  • Να τελειώσω το βιβλίο που διαβάζω τώρα και να ξεκινήσω το επόμενο.
  • Να αφιερώνω πιο πολύ χρόνο σε εμένα
  • Να κάνω πολύ daydreaming!
  • Να δίνω το 100% στη δουλειά μου.
  • Να πάω σινεμά.
  • Να πάω στο Μουσείο Παιχνιδιών.
  • Να γράφω δυο άρθρα εδώ στο blog μου κάθε βδομάδα.
  • Να πηγαίνω λαϊκή τις Παρασκευές.
  • Να φάω αρακά και ομελέτα.
  • Να κάνω μάσκες ομορφιάς.
  • Όταν παραγγέλνω σουβλάκι να παίρνω πάντα καλαμάκια.
  • Να μην αναβάλω τις δουλειές του σπιτιού.
  • Να πάρω βιταμίνες για να μην είμαι συνέχεια κουρασμένη.
  • Να σκεφτώ κι άλλες ιδέες για να κάνω με τους μαθητές μου.

Σας φιλώ!

Βρείτε με και στο instagram




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου