Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Αρώματα προσιτά σε όλους από Fleur-Parfumerie!


Γεια σας φίλοι μου! Όπως θα έχετε καταλάβει από τη στήλη του blog ¨A Quote A Day¨ μου αρέσουν πολύ τα γνωμικά και τα χρησιμοποιώ στην καθημερινότητα μου καθώς, είναι μια μικρή πηγή σοφίας κι έμπνευσης! Με ένα γνωμικό θα ξεκινήσω αυτό το άρθρο, λοιπόν, ένα γνωμικό από την αγαπημένη, Coco Chanel, σύμφωνα με την οποία: Μια γυναίκα που δεν φοράει άρωμα δεν έχει μέλλον. Συμφωνείτε με τη Coco; Όποια κι αν είναι η άποψή σας, ένα είναι σίγουρο , ότι τα αρώματα κάνουν τη ζωή μας καλύτερη!


Προσωπικά, τα λατρεύω και δεν μπορώ να μην φοράω σε καθημερινή βάση. Όπως περιέγραψα και στο προηγούμενο άρθρο , βάζω πάντα άρωμα πριν φύγω από το σπίτι και γι αυτό το λόγο τα έχω όλα σε ένα έπιπλο ακριβώς απέναντι από την πόρτα, έτσι, πάντα η τελευταία μου κίνηση πριν φύγω από το σπίτι είναι να ψεκαστώ με το αγαπημένο μου άρωμα!



Αγαπημένες μου μυρωδιές είναι αυτές της φρεσκάδας και της πούδρας. Ωστόσο, δεν θέλω να δίνω μια περιουσία σε ακριβά αρώματα και κάπου εδώ λάτρεψα το fleur-parfumerie γιατί διαθέτει μια τεράστια ποικιλία από καταπληκτικά αρώματα σε πολύ προσιτές τιμές. Το μότο που χαρακτηρίζει το fleur-parfumerie είναι τριπλό: Πάθος, Ανθρώπινο Δυναμικό και Αποδοτικότητα! Ότι καλύτερο για μια πετυχημένη επιχείρηση με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα! Το κάθε άρωμα έρχεται με τη δική του περιγραφή που σε ταξιδεύει σε άλλες πόλεις και σου εξηγεί τι ακριβώς φοράς, τις νότες και τη φιλοσοφία του. Επίσης σημαντικό είναι το γεγονός ότι κάθε παραγγελία συνοδεύεται από πληθώρα δειγμάτων δίνοντας σου έτσι την ευκαιρία να δοκιμάσεις κι άλλα από τα εξαιρετικά αρώματα.



Το fleur-parfumerie διαθέτει γυναικεία, ανδρικά αλλά και αρώματα για το σπίτι, τα οποία θέλω πολύ να δοκιμάσω, καθώς είμαι λάτρης. Το fleur-parfumerie και τα υπέροχα αρώματά του, θα τα βρείτε στην ιστοσελίδα Fleur-Parfumerie όπως επίσης και στα social media που διαθέτει και πιο συγκεκριμένα, στο facebook , στο instagram και στο twitter .

Ποιο είναι το αγαπημένο σας άρωμα;





Σας φιλώ



Βρείτε με στο instagram


Disclaimer! Τα προϊόντα είναι δείγματα PR, οι γνώμες μου είναι απόλυτα ειλικρινείς!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου