Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Με φροντίζω και φαίνεται!

Γεια σας φίλοι μου! Σύμφωνα με τον Steve Martin: ¨Διασημότητα είναι οποιοσδήποτε τηλεοπτικός ή κινηματογραφικός αστέρας που μοιάζει να έχει ξοδέψει πάνω από δυο ώρες για να φτιάξει το μαλλί του¨. Ε λοιπόν εγώ σήμερα με αυτό το άρθρο θα τον διαψεύσω καθώς έχω βρει τα κατάλληλα προϊόντα που κάνουν ακόμα και μια διασημότητα να δείχνει fabulous σε πολύ λίγο χρόνο! Σκεφτείτε τι μπορούν να κάνουν για εμάς τους κοινούς θνητούς!

Σε μια υπερκαταναλωτική κοινωνία που προστάζει την αγορά πολλών και διαφορετικών προϊόντων για να είσαι πάντα περιποιημένη και λαμπερή είναι λογικό η σύγχρονη γυναίκα να νιώθει πολλές φορές εγκλωβισμένη και παγιδευμένη. Στην πραγματικότητα όμως, αυτά που χρειαζόμαστε είναι τα πολύ απλά: θετική σκέψη, ένα χαμόγελο, και απλά καθημερινά βήματα φροντίδας για το άτομο που είναι το πιο σημαντικό στη ζωή μας και που το παραμελούμε συνεχώς: τον εαυτό μας!

Αν βρεις εκείνα που σου ταιριάζουν, προϊόντα οικονομικά, με απλή χρήση, μπορείς να φτιάξεις μια ρουτίνα περιποίησης γρήγορη, εύκολη, χωρίς κόστος που να σε κάνει να φροντίζεις τον εαυτό σου και αυτό να φαίνεται προς τα έξω. Γιατί σίγουρα, η ομορφιά ξεκινάει από μέσα μας -και το πιστεύω ακράδαντα- αλλά και μια δόση περιποίησης για να νιώθουμε αυτοπεποίθηση και να την ακτινοβολούμε στους γύρω μας νομίζω είναι το ιδανικό!


Προσωπικά, προτιμώ λίγα προϊόντα και καλά γιατί βαριέμαι τα πολύπλοκα βήματα, ειδικά όταν βιάζομαι να πάω στη δουλειά μου. Έτσι, επιλέγω ένα ποιοτικό drugstore σαμπουάν, όπως το νέο Wash and Go με έλαια argan,καμέλιας και αμυγδάλου που υπόσχεται 5 δράσεις: καθαρά μαλλια, περιποίηση, λάμψη, απαλότητα και ευκολοχτένιστα μαλλιά. Για τις μέρες που δεν προλαβαίνω να λουστώ, δεν αποχωρίζομαι τον σωτήρα μου, που ακούει στο όνομα: batiste! Tα batiste είναι ξηρά σαμπουάν που τα ψεκάζεις στις ρίζες των μαλλιών και κάνοντας μασάζ απορροφάνε όλη τη λιπαρότητα με αποτέλεσμα όμορφα και φρέσκα μαλλιά με μια κίνηση! Αγαπημένη μου μυρωδιά είναι το νέο batiste floral που μυρίζει σαν φρέσκα λουλούδια!

Κι αφού τελειώσω με τη φροντίδα της κεφαλής, δεν παραλείπω την ενυδατική με χρώμα για το πρόσωπο, λίγο κονσίλερ για να φωτίσω τα μάτια μου και μάσκαρα για να ανοίξει το βλέμμα. Οταν έχω λίγο χρόνο παραπάνω, θα βάλω και τις σκιές μου σε γήινες αποχρώσεις για ένα φυσικό κι ανεπιτήδευτο λουκ αλλά και ένα βερικοκί ρουζ, ενώ το μακιγιάζ μου θα ολοκληρωσω είτε με να ενυδατικό χειλιών με χρωμα,  είτε με το αγαπημένο μου κραγιόν! Λίγο άρωμα, το φουλάρι μου τα κλειδιά με το gorjuss μπρελόκ-πορτοφόλι μου κι έφυγα! Είμαι έτοιμη να αδράξω τη μέρα και να δείξω σε όλους πως με φροντίζω και ... φαίνεται!

Βρείτε περισσότερες πληρπφορίες για τα batiste σαμπουαν στο Batiste Greece και για τα wash and go σαμπουάν στο Wash & Go Greece.

Βρείτε με στο instagram



Disclaimer! Τα προϊόντα wash and go και batiste είναι δείγματα PR, οι γνώμες μου είναι απόλυτα ειλικρινείς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου